• Signsector zit ‘goed in haar vel’

    Signsector zit ‘goed in haar vel’ De Nederlandse signsector zit ‘goed in haar vel’. Die conclusie kan worden getrokken op basis van het Trendonderzoek van Si’bon. Twee derde van de ondernemers is tevreden over de gerealiseerde winst in 2019, ruim de helft nam afgelopen jaar personeel in dienst en 89 procent verwacht een ‘goed’ 2020.

  • Sign & Print Festival in maart 2020

    Easyfairs gaat voortvarend van start. De vernieuwde Sign & Print Expo is nog in volle gang en de beursorganisatie kondigt een  spin off aan voor maart 2020: Sign & Print Festival. Irma de Hoon, Group Event Director bij Easyfairs, is ontzettend blij met de animo voor de vernieuwde Sign & Print Expo die deze week in Gorinchem

  • Brouwer AB InBev kiest voor duurzame displays

    AB InBev gaat, naar eigen zeggen, als eerste brouwer in Nederland grootschalig testen met duurzame displays in de retail. De komende weken loopt een pilot bij 54 Plus supermarkten met Proteus displays.De displays gebruiken tot 85% minder karton en hebben in potentie tot 90% minder CO2 uitstoot dan conventionele displays. Bierbrouwer AB InBev gaat grootschalig

ONLINE AFSPRAAK

Maak vandaag nog een afspraak met onze medewerkers.

MAAK AFSPRAAK
LAATSTE BERICHTEN
MEEST BEKEKEN
TEXT WIDGET

Ook van ons

Bent u op zoek naar binnen- en buitenreclame voor uw bedrijf? Bezoek ook eens Visser Print & Sign

CATEGORIEËN

© Copyright 2019 Autobelettering Assen onderdeel van Visser Print & Sign